Menu

سوالات متداول

سوالات متداول

 

  1. جهت شرکت در مزایده های سازمان چه باید کرد؟

الف) دریافت نام کاربری و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ستاد ایران

ب)دریافت توکن( گواهی امضا الکترونیکی)

  1. جهت دریافت توکن چه اقداماتی می بایست انجام داد؟

دریافت و تکمیل فرم از قسمت https://www.setadiran.ir/setad/cms/digitalSign،

(فرم های درخواست صدور گواهی امضای الکترونیکی کاربران، سامانه مزایده، مزایده گر) و مراجعه به دفاتر صدور گواهی امضای الکترونیکی

  •  
  1. جهت دریافت نام کاربری و کلمه عبور چه اقداماتی می بایست انجام داد؟

مزایده گران به دو صورت حضوری و غیرحضوری می توانند این کار را انجام دهند:

الف) حضوری : مراجعه به پیشخوان دولت https://www.setadiran.ir/setad/cms/contactUs

، اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام

ب) غیرحضوری : https://reg.setadiran.ir/reg/ui/web/onlineRegisterationIdentityLoad

  1. آیا صرفا برای رویت پارتی ها/ مال ها نیازی به دریافت نام کاربری و کلمه عبور است؟

خیر، با مراجعه به سایت tamliki.ir قسمت رویت کالاهای مزایده و حراج :

  •  

http://www.tamliki.ir/auction-property-information/real-estate-auctions-information    

  1. در صورت ابهام در فرآیند مزایده در سایت ستاد ایران چه باید کرد؟

تماس با قسمت پشتیبانی سایت به شماره تماس 02141934 یا مراجعه به قسمت سوالات متداول سامانه

  • (قسمت مزایده ، مزایده گر)

6 . چگونه می توان فهمید که بازگشایی انجام شده است؟

وارد صفحه کاربری خود در سایت تدارکات الکترونیک دولت شده و در کارتابل ارسال پیشنهاد قیمت، اطلاعات مزایده پارتی هایی که در آن شرکت نموده اید را مشاهده نمایید. در صورتیکه زمان بازگشایی ثبت شده در جزئیات مزایده گذشته باشد و فیلد رتبه مقدار گرفته باشد. بدین معنی است که بازگشایی انجام شده است.

https://eauc.setadiran.ir/eauc/welcome.action?gateway=amvalTamliki

7 . چگونه بدانم قیمت پیشنهادی را به درستی ارسال کرده ام؟

در سایت تدارکات الکترونیک دولت پس از ارسال قیمت پیشنهادی با کلیک بر روی شماره پیشنهاد قیمت مبلغ پیشنهادی شما به صورت ستاره نمایش داده میشود و یا در کارتابل ارسال پیشنهاد قیمت سمت چپ جدول میتوانید وضعیت پیشنهاد قیمت خود را مشاهده نمایید .

8. مهلت ارسال پیشنهاد قیمت تا چه زمانی می باشد؟

از طریق برد اعلان عمومی مزایده قبل و بعد از ورود به کارتابل مربوط به خود قابل مشاهده می باشد. پس از ورود به سایت تدارکات الکترونیک دولت با انتخاب مزایده مورد نظر خود وارد مزایده های اموال تملیکی ویا مزایده های دستگاه های اجرایی شده و اطلاعات مزایده مورد نظر قابل مشاهده می باشد. امکان مشاهده جزئیات مزایده از طریق لینک شماره مزایده قابل مشاهده می باشد .

9. نحوه پرداخت وجه مزایده چگونه است؟

به دو صورت الکترونیکی و فیش نقدی می توانید وجه مزایده را پرداخت نمایید در صورتی که وجه مزایده را به صورت فیش نقدی پرداخت نمایید می بایست آن را در سیستم ثبت تصویر آنرا بارگذاری و پس از پرداخت کارمزد به صورت الکترونیکی آنرا ارسال نمایید. اصل فیش بایدبه استان محل تحویل کالا تحویل گردد.

10. چگونه میتوان پس از بازگشایی مزایده، رتبه خود را مشاهده کنم؟

پس از بازگشایی، از کارتابل ارسال پیشنهاد قیمت،ستون رتبه مزایده گر می توانید رتبه خود را مشاهده کنید.